Reklamos tipai

Kaip jau visi žinome, kaip jau pastebėjome, šiais laikais reklama tapo mūsų visų gyvenimo dalimi ir jei jos nebeliktų mūsų gyvenime, jame tikrai jos trūktų. Galima net gi drąsiai teigti, kad reklama tapo mūsų visų gyvenimo dalimi. Ar gi netaip?

Teoriniu aspektu, reklama yra skirstoma į kelis reklamos tipus. Reklamos skirstymas į tipus padeda tinkamiau gamintojui ar pardavėjui pasirinkti reklamos būdą, atitinkantį jo reklamuojamą produktą – t. y. atsižvelgiant į reklamuojamos prekės ar paslaugos specifiką, yra pasiekiame produkto tikslinė auditoriją, su tikslu ją priversti atlikti atitinkamus (pirkti, naudotis ir pan.) veiksmus šio produkto atžvilgiu.

Taigi, reklamos tipus galima skirstyti į šias grupes:

  1. Kas ją perka – tai gali būti reklama pateikiama vartotojo vardu, t. y. reklama individualiam vartotojui – klientui, pvz. Statybų sferai, specialistams ir pan.
  2. Galima skirstyti į reklamą pagal tikslus: informavimo, primenančią ir įtikinančią.
  3. Galima skirstyti pagal reklamos pobūdį:

įmonei (arba pačiam gamintojui) skirta reklama – stiprinti įmonės reputaciją (geriausias būdas reklamuotis siekiant šio tikslo – stendų nuoma); sukurti įmonės įvaizdį visuomenėje, kurį būtų galima panaudoti produkto reklamai ar jos paklausos didinimui;

  1. Pagal reklamos priemones galima suskirstyti į:
  2. Pagal tai kas pateikia reklamą – produkto gamintojas, paslaugos teikėjas, tarpininkas, pati organizacija ar organizatorius ir pan.

Va tokie reklamos tipai išskiriami reklamos teorijoje.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *